Dieta kapuściana opiera się na korzystaniu przez 15 dni z góry określonego jadłospisu. Uwzględnia 3 posiłki na dzień, nadzwyczaj istotne jest przestrzeganie pór ich spożywania: obiad należy zjeść pomiędzy godz. dwunastą a czternastą, natomiast kolację przed godziną 18. Główne artykuły w planie to chude mięso, jajka, warzywa i niewielka ilość owoców, usuwa jednak artykuły zbożowe, słodycze i alkohol. Sugeruje wypijanie 2l wody lub zielonej herbaty na dzień, zezwala na spożywanie czarnej kawy z małą ilością cukru w celu obudzenia organizmu.
Zalety: - dieta ma na celu spadek masy ciała na poziomie 6-25 kilogramów przez w czasie 13 dni - banalne jak i także szybkie w przygotowaniu posiłki
Minusy: - osłabia ciało - łączy się z prawdopodobnym niebezpieczeństwem pojawienia się złego efektu jo-jo po jej skończeniu - nie gwarantuje dużej ilości witamin i składników mineralnych - jest niezmiernie ciężka, wymaga wielu wyrzeczeń - stosowanie diety dłużej niż przez 13 dni jest szkodliwa dla organizmu Próbując stosować ten plan żywieniowy powinno się bardzo poważnie podejść do sprawy dlatego że rygorystyczność diety, i ryzyko jakie niesie dla naszego organizmu jest bardzo wielkie. Dlatego musimy odpowiednio przemyśleć używanie tej diety żeby chęć schudnięcia na wadze nie spowodowała nieodwracalnych zmian w naszym ciele. za każdym razem dobierajmy produkty najwyższej jakości. W przypadku dostrzeżenie początkowych niepokojących objawów zaleca się zaprzestanie stosowania diety i niezwłoczne pójście do lekarza w celu skontrolowania stanu naszego zdrowia. Żadna dieta nie może być ważniejsza od naszego zdrowia, które możemy stracić bezpowrotnie.

Opisał: jagody acai ekomedica